יום חמישי, 2 בינואר 2014

אלו לא סוכריות ג'לי

אלו לא סוכריות ג'לי.
בכך, במשפט זה ממש, מגולמת תמצית התזה שלי.
כשאחד הערכים המהותיים בבסיס דמותו של אדם הוא דיוק, ואחד הערכים המהותיים בבסיסו של אדם אחר הוא היכולת המידית להכליל ולראות אלמנטים בקונטקס רחב (ג'לי, גומי, who cares כל עוד זה טעים) - הקונפליקט הוא רק עניין של זמן.
וכשאחד ההגיונות המנחים של אדם הוא לראות בקונפליקט ברכה, ואחד ההגיונות המנחים של האחר הוא להוביל לפתרונו של קונפליקט, כל קונפליקט באשר הוא - הרי שהאינטראקציה בין השניים תהיה מרתקת, מורכבת ובעיקר מושא ראוי למחקר שלי.
אני כבר מחכה בשקיקה לכתוב אותו. להעמיק בו.
לתת את הכלים לאבחון "צדדים לקונפליקט" באופן שיאפשר את הבנת מקורותיו ופתרונותיו האפשריים במודל מתקדם בקרב מביני עניין.
אאאאאאחחחחחח fuck it
חלומות נועדו להגשימם.
גם באנגלית.
גם בשכר אומנים.
גם בלי רכב צמוד ודרגות על הכתף.
או עם.
או... כל אלטרנטיבה שהיא.
The road not taken will be taken
חלומות נועדו להגשימם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה